Aimaan Ahmad: lagi sekali topik cuti...

Pages

Sep 7, 2010

lagi sekali topik cuti...


sayu hati... sayu sekali...
mengenang nasib...
gua tak bercutii..

sgt sayu sekali..
lagi sekali......




ni la dia... hari ni hari selasa..
esok rabu..
lusa khamis..
tulat jumaat...
tonggeng... memang cuti hari minggu..
yang tu xde mslah..





yang menjadi sebak di hati aku ni...
rabu n khamis...
sume staff depart. aku....
BERCUTI!




Argh... aku nk buat ape kt ofis..
nak suruh jadi tugu majlis kot...
haha..:D




cuti lepas raye...
sudah apply...
hari isnin shj pon jd la...
aku mmg mengharap sgt ni...
mudah2 an s/u senang hati
nak menurun..
hehe..
bukan menurun mcm bomoh....
menurun kan tandatgn nye...
huh! sgt berharga tu...





AKU AMAT MENGHARAP NI!

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign