Aimaan Ahmad: ber"potluck" pulak mereka

Pages

Mar 17, 2011

ber"potluck" pulak mereka

Asalkan ada yang memegang camera, tak kesahlah camera hs yang takde megapixel pon. Secra pantas secepat culas pakat berhimpun mau posing2. Haa dapat la kau! itu macam.. berHimpit abisss.. Konon nak amik gmbr makanan potluck tu. sudah makanan nampak la sgt. memory jugak.



Aku memang tka boleh adjust ar bila bab makan. Benda yang aku akan leading keluar kelas training. Makan time! Ntah, tak bajet pon. Tapi mesti jalan di barisan awal. aku tak pinta, jadi begini. ewahhh! berlagu pulak. Even orang kata aku kurus, aku mmg lapar cepat je. Last melabur tak untung2. Bazirrrrr:P
Keadaan satisfaction pada mkanan sudah berkurangan. Baru boleh kot nak berposing. Orang dah setel down, aku masih berpinggan. Kunyah sampai hancur.bAru dpt processs flow isu aku pikir td.. Hancurrrr! Senang NAK hadam!
p/s: waktu nie aku bawa daging dengdeng. kegilaan budak2 umah sewa aku terus menjadi kegilaan ofismate aku..haha aku berjaya merebakkan.








No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign