Aimaan Ahmad: Makan pasir ke Beli vivaz pro!

Pages

Apr 6, 2011

Makan pasir ke Beli vivaz pro!

Sony Ericsson Vivaz Pro - Video Demo



Bila Miss Aiman tengok video di atas, macam agak teruja.Nak blackberry torch memang takdapat la wat masa sekarang.Bukan tak dapat terus. Cuma lambat lagi.Acah-acah duit berkepuk la masa akan datang.

isu sekarang ni, handphone miss Aiman dah bengong2. Letak pelan-pelan atas meja pon terus insert sim katanya.Belom hempas kt lantai lagi. memang terbarai abis body handphone saya.

Hajat di hati nk upgrade tech handphone yang di pakai saya. Sebab sy punya kolot sgt kot. Nak cerita pon segan. Tapi apa yang memusykilkan saya, ongkos tak berapa nak tebal. Kalau beli, bermakna makanan ruji saya kekal, makanan MSG terpaksa dikurangkan pengidamannya. Sebagai contoh, burger abg burger depan 7 eleven sec 14.Sangat sedap wa cakap lu. Tapi $2.50 amat berharga untuk ditabungkan buat masa sekrang.

Mother, tolonglah baca entry blog saya kali ni. Haha.Motif nak menagih simpati. BUKAN materialistik k! Minta kasih sayang lebih saja..:)







Thanks for reading this entry!

2 comments:

  1. Aihh.. ni entry trbaru ingatkan entry kat bawah tadi. Dah komen kat entry bawah hehe.. Vivaz tuuu.. Saya sedang menunggu2 henpon Sony Xperia Arc heee.. :)

    ReplyDelete
  2. haha..rini cm rajin giler nak update blog...

    best ke experia sony tu... u beli.. i usha dr jauh je la.. teheeee:)

    ReplyDelete

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign