Aimaan Ahmad: Jom ikut MissAimaan Ke suatu tempat malam ni!!!!

Pages

Jun 10, 2011

Jom ikut MissAimaan Ke suatu tempat malam ni!!!!

Assalamualaikum... hai anda! selamat pagi tengahari.haha. Boleh pulak mcm tu kan. Dah tu makanan breakfast mcd tak habis lagi, dah nak masuk lunch hour. Aish. saya di mcd. Ada sape2 terliur hotcakes! raise up your hand! datang mcd seksyen 14,pj. Bayar sendiri ma! ahaks.

Dah lama kan miss aimaan tak menghupdate kabar berita. Nak tawu sebab ape..huh! tak sabar mengkecohkan isu internet ni. Even i penah keje csr streamyx, tetapi bila saya call ke call center rasa cm kecian budak2 ni menggoreng miss aimaan. haha. Betol ke ade outage kt nationwide seluruh Malaysia ni..AKU PON MUSYKIL!

MissAimaan gagal online kerana:
  • Baru buat pertukaran nama owner rumah, tapi tak logik plak kan ambil ms 7 hari.Muka redha je call csr kali pertama.
  • Dah hari ke-enam. Telefon rumah sudah berfungsi, maybe internet ada. ceh. connected but cannot browse. aku assume je time ni.
  • call csr sekali lagi, " maaflah cik aiman, kami baru sahaja dapat information yang ada outage seluruh malaysia" ..Oh no!!! modem bagus, tenet still tarak.




Baru saya faham, kenapa customer call saya dulu marah-marah.
Tapi i'm cool! Never scold them back!



Jom ikut saya ke suatu tempat. Marilah~ haha



Tak jauh dari sini. Kat sana tu je. haha. korang guess la dulu. Dalam hati je..



DI SINI! sunway lagoon ke? yup2x.



Gembira masuk sunway lagoon secara free.. Korang dapat ke? hahaha..ayat sarcastic gila





Motif ke sini sudah jumpa. Miss aimaan akan attend Magical Musical Teater di sunway lagoon.

Malam ni!! 10 JUNE 2011.

Jom la korang bersama2 mengisi hari korang..esokkan cuti.

Budak-budak sekolah mesti banyak malam ni. ah bosan! haha..jahat gila.




p/s: miss aimaan sibuk. miss aimaan bengang dgn streamyx. miss aimaan sayang csr streamyx. wakaka

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign