Aimaan Ahmad: Bersama Ekin( Bukan scandal) di Festival Musik

Pages

Jul 2, 2011

Bersama Ekin( Bukan scandal) di Festival Musik


Preparing myself before outing.Ready dah!


Seharian went out with Ekin( she's my hous/roomate). From early morning till night. But the story I'm gonna tell you is about Festival Musik Kuala Lumpur 2011. This festival start today 1 July till 3 July 2011 at Istana Budaya. Those who interested to watch the concert, kindly visit www.ticket2u.biz to buy the ticket la dear.



Before going there, I was visiting Times Square. Yeah, Memang visit sahaja( pantas je tgn dibahu mata juling naik atas). Saya mahu cari baju untuk dinner & party. I got 3 event makan-makan this weekend lorh. Salah satu yang costume party yang di handle oleh Budiey.com. Costume ape nak pakai, sakit kepala!grrrr.



I enjoyed abis watching the ( one nation emcee, aizat, khatijah ibrahim, dayang nur faizah) perform on stage. Audiences semua sporting, clapping & singing together. Em. Sebelum ini saya tak penah usha concert.Jujur. Tanya la pasal kl, langsung saya tak tahu. Even Petaling Jaya pun saya tak tahu walaupun belajar di UM. Ini kan tanya jalan kl. Muka kering jujur kata "saya tak tahulah". Kalau orang nak minta drive or tunjuk kan jalan.=) SENYUM SAJALAH!





eh!! Merepek di atas. I nak kasi korang layan gambar Sony Eric HD penipu ni. Baik saya beli iphone( cakap mcm kos sama).aha.:P ok layannnnn.


Mimi one nation emcee sporting!


One Nation Emcee berebut-rebut makanan dgn kami(ok! Tipu)
Sama gelojoh makan je.


Korang tak kenal. Bagi tahu pun tak guna.



My besfriend dengan Ekin( ayat aku terbalik eh)

Thanks for reading this entry!

ok! Nak tidur, Esok trainer buat cpr & guna woki toki.

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign