Aimaan Ahmad: Lipice Duta Dia Lisa Surihani kan???

Pages

Jul 20, 2011

Lipice Duta Dia Lisa Surihani kan???

"Ceh(!!!!)Buat-buat tanya.Ni apa kes ni.Kepochi dekat sini. Lisa jumpa kau lagi ke?" Awwwww.


Itu Bukan Isu.
Boleh tengok entry lama kt smiley ni ( ",)


Dari korang duk landing-landing atas katil tu macam melukut di tepi gantang dah. Ada jugak pekdah korang mengutip benda free mcm perangai aku. Disebabkan ia lipice, aku rasa aku nak kutip lerrrrrr.

Ada guna di kala mahu travel?

Ada guna waktu sengkek?

Ada kepentingan waktu jerebu macam sekarang?

Korang semua pasti belum bergaji lagi yang mana makan gaji ujung bulan la.Yang bisnes tu aku faham, hari-hari masyukkan kan. Korang mesti menjuih mulut kan tanda " ek eleh, ni je ponnn".. Ok ok Fine!


Bagi aku chance terus kan entry boleh?
Boleh tak boleh aku teruskan jgakkk...(Hati kering mcm asam keping)

Untuk mendapatkan Lipice free.Log in DISINI atau klik gambar bawah ini.



Weyh! weyh! Tak sesenang itu korang boleh dapat free. Mesti la ada syarat prasyarat. Isi form seperti di bawah ini.Kalau tak macamana mereka ni nak hantar lipice infront of your doorstep. Best Bukan! Bangun pagi diganggu oleh posmen, lalu kamu dapat lipice terus menggunakannya. Yarkkkkk! Tak gosok gigi dulu ke, baru boleh try test how u feel put lipice on your lips.=)

Setelah berhabuk korang isi-isi form. You will notified with this as below. Tunggu je la kat rumah korang. I pernah dapat free 4 Lipice dari lipice.Glossy, Lipbalm,Lipstik. Heaven! Sangat menjeleskan tak.... Saving kot! Cuma rajin dan tak rajin je.



Isi je la form tu.Tak perlu pkir pikir lagi cik kak! Have A Nice Day!
yang laki pon boleh isi form tu. Dapat boleh bagi kat gf. Hahaha. Gila sengkek sampaikan dapat benda untuk bagi gf. Tapi who cares? Hantam sajalah.


Dulu saya pernah jumpa Lisa Surihani.Tengok kat sini.Klik smiley itu. (",)
Thanks for reading this entry.







No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign