Aimaan Ahmad: Sepatu & Dia.

Pages

Aug 11, 2011

Sepatu & Dia.

Sama tapi tak serupa.



Aku mula suka kasut flat camni.Muka aku tak bertukar mimik bila dah 3 batu berjalan. Masih maintain dgn smile. Mana tak nye, aku dlu gila heels n wedges. Maklumlah orang rendah diri mcm aku, mesti nak sama tinggi dgn org lain. Malangnya pakai heels pon masih tak sama. *cry.


Aku mendapat idea bertukar jenis kasut bila suatu hari, aku berpeleseran di Times Square bersama teman sepesen aku, housemate aku ler. Kenapa sepesen?? Senang cite kami ni, almari kau almari ku jua, Semua sama saiz, agak dekat juga citarasa. Aku mula dgn niat meneman, pusing-pusing tawaf berapa kali dah. Memang tak jumpa kasut yg betol2 di sukai.



Dulu penah p dah. Kira aim kasut tu dr dlu, lokasi kedai je tak jumpa2. Lalu kami berniat nak balik setelah peluh mencurah2 ke ladang gandum. Letey juga ropenye!! Itu aku yang muda remaja. Pancit, apa tah lagi yang dewasa2 cekal tabah bawa anak pinak p shopping. Balik tu confirm terbongkang depan pintu.:)



Aku masih bagi peluang untuk cuba cari lagi. At last, aku dan dia jumpa kasut itu. Aku suka, dia suka. Lalu kami bayar sama. siap pakai dgn socks lagi. Tak tahan bukan satu, bukan dua, tapi 3 terus hentam. Itulah gayanya bila bershopping! Jom pi TS lagi..... ( ^_^)

1 comment:

  1. Hehehe... Lucu ayat ni "Maklumlah orang rendah diri mcm aku, mesti nak sama tinggi dgn org lain. Malangnya pakai heels pon masih tak sama. *cry." hehehe Salam aidil fitri aiman :)

    ReplyDelete

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign