Aimaan Ahmad: Contest Omega 3 Serum

Pages

Mar 21, 2015

Contest Omega 3 Serum



Rasanya semua gadis gadis mengalami perkara yang sama, atau saya seorang saja. sigh.
Dulu jika saya analisa balik wajah wajah zaman sekolah menengah, rasa tudung shape elok dah, tona skin sekata, tiada pulak lopak lopak. Padahal apabila saya teliti kembali gambar, pasaipa muka saya begitu kusam dan ahhhhhh sangat berlemoih. malu nak tatap!


Usia semakin meningkat! Fine saya sedar! Tapi motif saya tetap sama sejak dari dulu. Saya nak jugak kelihatan awet muda sampai bila bila. Jadi apa saya lakukan? acu teko ... Setiap kali saya jumpa wanita yang berumur 55 ke atas dan wajahnya tegang cantik malah segar. Nampak  macam kulit tomato yang belum di petik. Korang bayangkan lah bertapa gebu gebanya. Saya pasti pergi interview.

Antara jawapan lame makcik lame:

" Sebetulnya makcik selalu ambil wuduk sahaja".  okayyyyyy, diam saya.

" Rajinkan senyum dan selalu bersedekah''.

" Dari muda sampai sekarang, cosmetic wajib kau pakai, ini facial foam, toner, mosturizer , then serum. Then eye cream". hmmmmm

" Banyakkan minum air, supaya boleh detox".


Nampaknya semua boleh diterima akal. Jadi apa saya lakukan? saya mencari serum yang awesome, dan berjumpa lalu jatuh cinta sedalam dalamnya. Sebetulnya saya dulu amat sensitif pada sebarang cosmetic, jika pakai mesti naik jerawat, whitehead blackhead yang ketara.

So, saya cuba pakai omega 3 serum. Tak sangka memang tak sangka, ia mampu menyerlah dan menyekatakan tona kulit, membantu menutup lopak lopak kesan picit jerawat zaman muda, dan muka fresh. Alhamdulillah.


Almaklumlah saya punyai kehidupan yang pack. Mata pasti letey, lalu nampak tidak bermaya. Ini antara proses pembaikan setiap malam. Happy :)


Btw, sekarang ada contest sedang dijalankan. Sertai mereka , untung untung dapat menang set fleur fantasy. Wangi semerbak seluruh alam. haaa gitu!!





OMEGA 3 SERUM CONTEST
( For fans)


1. Follow IG @cosway.karking.ipoh dan komen bersama hashtag  ‪#‎omega3serum‬. 
contoh : #omega3serum superb . .

2. Repost di IG memasing dan tag sekurang kurangnya 5 kawan.

3. Hadiah berupa set Fleur Fantasy akan di berikan. Set ‪#‎FleurFantasy‬merupakan set perfume, body spray, lotion dan deodorant. Boleh lihat di IG @cosway.karking.ipoh 





Nampak fleur fantasy, rasa nak rebut jugak!

Selamat berjaya!

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign