Aimaan Ahmad: PELANGGAN 'MARAH' KENAPA TIBA TIBA BARANG DIBELI LEBIH 10 ITEM

Pages

Sep 21, 2015

PELANGGAN 'MARAH' KENAPA TIBA TIBA BARANG DIBELI LEBIH 10 ITEM

PELANGGAN 'MARAH' KENAPA TIBA TIBA BARANG DIBELI LEBIH 10 ITEM

Seronok melayan kerenah mereka. Hubungan stranger ---> pelanggan ---> kawan baik. Priceless😍 Maaf saya seller yang tak reti zip mulut.

" Ayuh selfie!". Kataku.
" Kami dah tualah". Tapi akur juga ikutku selfie.
Dari niat membeli satu barang, terus terpaksa beli 10 item. Saya tak jual, awak yang nak beli. Hihihi. Gurau.
Kata aunty ," Benci masuk sini, wallet jadi kosong".
Aku ketawa je. " Rasanya kalau duduk sini lama lagi, lepas ni merajuk tak mau jumpa saya."
"Ini amoi haaaaaa", jerit aunty. 😂
Then apakah perasaannya kalau mereka datang tanpa kita greeting dengan ceria. Do they feel welcome? Nak membeli pun macam jumpa hantu kot🙊
Mereka ni berlawan lawan siapa greeting dulu. Saya beralah. Okay!
"Good morning Aimaan!".
" Haih. Lain macam happynyaaa hari ini"...... mestilah jumpa u. 😊😊😊


Pakar Nutrisi & Kecantikan
www.missaimaan.blogspot.com
Hotline: +60185713858

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign