Aimaan Ahmad: Klorofil Minuman Beroksigen & Beralkali Untuk Seisi Keluarga

Pages

Sep 26, 2017

Klorofil Minuman Beroksigen & Beralkali Untuk Seisi Keluarga




Hye, Assalamualaikum :)

Tabiat saya setiap kali Aiman merasai kebaikan produk , pasti orang pertama yang akan mendengar celoteh saya adalah pembantu saya . Mereka lebih fokus dan beriya beri perhatian mendengar perkongsian saya , lalu terus mencuba .

Kali ini Aiman nak kongsikan pengalaman dari pengambilan AIR KLOROFIL yang selama ini telah diketahui ramai tentang kebaikannya . Ya , air klorofil seolah minuman wajib berada dalam setiap peti ais di setiap rumah . 

Baru ini saya bagi tahu pengalaman saya dan kastemer sebelum ini kepada pembantu saya , since mereka melihat sendiri direct testimoni kastemer walk in ke cosway , saya tak paksa mereka ( pembantu ) saya membeli , tetapi sekali mereka beli 7 botol . 

Semangatnya , eh ini dah mengalahkan saya pulak :)

Selepas dua minggu , saya bertanya kembali kepada pembantu yang sudah ambil air klorofil . Memang saya nampak mereka bawa bekal ke office selalu sebab nak tahu juga apa feedback .

Salah seorang dari mereka berkongsi sekarang jadi senang tidur dan mendapat tidur yang berkualiti . Saya pon bertanyalah," Jadi macamna tu ?" .

" Saya tidor langsung tak sedar apa pun akak ! Sebelum ini masa tidur , akan selalu terjaga di tengah malam .. Macam terkejut ", Pembantu saya memberi respons macam tu .

Sememangnya saya mengakui feedback begini akan di rasai oleh pengguna yang mengambil air klorofil .

Kerana apa ???

Air klorofil boleh menstabilkan ph level dalam badan yang mana air klorofil ini bersifat alkali . Seperti korang tahu , setiap hari kita pasti akan makan nasi , mee , roti anything yang bersifat acidic . Jadi sifat asid yang berada dalam badan kita ini akan mengakibatkan badan keletihan dengan cepat , tidur terganggu , mudah mengantuk selepas makan , dan ada beberapa lagi kesan dari terus membiarkan badan berlevel asid .

Saya pon tanya lagi kepada pembantu ," Lagi apa yang awak rasa selepas minum air klorofil ?" 

" Kak , penghadaman jadi lancar . Jadual waktu membuang samam je setiap hari . Kalau tak sebelum ini , seminggu sekali je kak ".


Tersenyum saya bila mendengar feedback macam ini dari my own assistant .

Eventhough sebelum ini sudah ramai kastemer yang berkongsi sendiri kebaikan air klorofil .







Saya buatkan hidangan air klorofil untuk tetamu , actually rasanay seperti minum air kosong sahaja. Tiada rasa pahit , manis , masam pon .


Liquid Chlorophyll membekalkan klorofil pekat daripada daun Mulberry muda yang mudah digunakan oleh badan . Klorofil telah dibuktikan berkesan untuk ;



  • Mengurangkan keletihan mental dan fizikal yang disebabkan oleh tahap oksigen yang rendah dalam badan
  • Menggalakkan wajah yang lebih berseri dan badan yang lebih sihat dengan menyahtoksinkan badan
  • Melancarkan peredaran darah 
  • Menangani masalah nafas dan badan berbau
  • Mengurangkan panas badan dan melegakan tekak


Saya sendiri juga ada pengalaman pengambilan klorofil drink . Mulanya saya selalu hadapi mudah mengantuk selepas lunch . Diwaktu itu saya baru sahaja mula dalam bidang health & beauty . Saya mencari apakah punca saya rasa sangat mengantuk dan akhirnya saya ketahui , ia tindakbalas dari permakanan kita yang dimakan tadi . Badan kita telah kekurangan oksigen dan bahan makanan tadi masih berada pada ph level asid .

Jadi saya perlu menstabilkan kembali ph level badan saya agar tidak merasi ngantuk seperti sebelum ini . Ternyata air klorofil adalah bekalan wajib saya apabila akan hadiri short course tempoh yang panjang .

I have to oxygenated my body for whole day or I slept on the floor . haha

Selain itu juga , saya perasan langsung tiada masalah bau badan dan masalah penghadaman . Ya sebelum ini memang setiap hari pasti saya akan melabur di tandas ,tapi itu selepas makan kerana perut saya sudah penuh ( which usus saya sudah ada replacement ) . Tetapi dengan pengambilan air klorofil , saya akan start melabur di waktu pagi . Konsisten tanpa perlu paksa . haha ! 


Saya rasa pergerakan bowel di bahagian usus semakin baik . 

Syukur apabila saya sendiri dapat merasai kebaikan dari pengambilan air klorofil . Saya faham jerrr bukan semua orang mempunyai proses penghadaman yang lancar . Apabila kita berkongsi , mungkin ramai yang mendapat manfaat . Moga kita sama sama menjaga kesihatan kita agar lebih sihat fizikal dalam menunaikan ibadah harian . Amin !



No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign